2 Kasım 2010 Salı

MODÜL 4 DE ÖĞRENDİKLERİM

SORU 1- ÖĞRENME ÖRNEĞİNİ HAZIRLAMAK, ÜNİTEDEKİ BEKLENTİLERİMİ DAHA AÇIK HALE GETİRMEME VE ÖĞRETİM SÜRECİNİ TASARIMLAMAMA NASIL YARDIMCI OLABİLİR?

CEVAP :öğrenme örneği hazırlamak içeriği hedefle ve öğretim durumlarıyla birleştirdiği için öğrencinin öğreneceği hedefler soyut birer amaç olmaktan çıkıp somut birer araca dönüştüğü için öğretim sürecini tasarlamada bana büyük kolaylıklar sağlamıştır.

SORU 2- ÖĞRENCİLERİN,PROJELERİNİ HAZIRLARKEN ÖĞRENME AMAÇLARINA ULAŞACAKLARINDAN NASIL EMİN OLABİLİM?

CEVAP:öğrencilerin yaptıkları çalışmaları takip edip onlara rehberlik yaparak ve çalışmalarında onlara belli adımlarda geri bildirimler verip zamanlarını planlamaya ve hedeflere ulaşma aşamasında onlara yol göstererek bunu yapabiliriz

SORU 3-TEKNOLOJİ ÖĞRENMEYİ DESTEKLEMEK VE DEĞERLENDİRMEK İÇİN EN ETKİLİ NASIL KULLANILABİLİR?

CEVAP: öğrenmenin kalıcı olabilmesi öğrencinin bilgiyi görsel ve işitsel öğelerle alması daha yararlı olmaktadır bu açıdan teknoloji bize büyük kolaylık sağlıyabilmektedir. öğrenciye gerçek hayatta gösteremiyeceğimiz yaşantıları dijital ortamda üç boyutlu olarak verebilmekteyiz. ve bilgiyi tekrar tekrar görme şansı öğrenmede kalıcılığı sağlamaktadır. değerlendirme de ise dijital ortamda yaptığımız değerlendirmler öğrencinin geri bildirimi anında alması sağlanabilir ve değerlendirici açısından değerlendirme hem objektif bir şekilde yapılmış olur ayrıca değerlendirmede zaman kazanmış olunur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder